Internetis eksisteerivad erinevad võrgukonnad. Kõik need ühendavad inimesi omavahel erinevate põhjustel. Räägiks sellest võrgukonnast, kuhu satub praktiliselt iga noormees, kes õpib keskkoolis või põhikoolis. Praktiliselt igaüks nendest on elanud oma elus igavad ja vihmased sügisööd, kui kodutööd ei viitsi teha ja siis tuleb mõte, natukene mängida arvutimänge. See mõte võib inimest haarata enda võimusse päris kauaks. On olemas kohad (mängu võrgukonnad), kus inimesed leiavad endale vastased, kelle vastu mängida. Arvuti vastu ei saa kunagi seda elamust, mida saad siis, kui sinu vastaseks on teine inimene. Võite suhelda omavahel mängu ajal või üheneda ühte tiimi.
- Uued tehnoloogiad – pidev mängude areng. Tulevad uued versioonid, kus inimestele pakutakse uusi võimalusi, graafilisi lahendusi. Mõnda nendest on võimalik kasutada ainult raha eest ja inimesed on nõus maksma!
- Valikuvõimalus – igaüks saab valida, millist mängu mängida. Saab valida, kas mängid meeskonnas või üksi.
- Ajatu aeg – aega ei eksisteeri. Nii kaua kui mäng kestab, muu maailmaelu jääb seisma inimeste jaoks.
- Kasvav rahuldamata suhtlemisvajadus – kindlasti inimesed peavad pidevalt suhtlema mängu ajal selleks, et näiteks alistada teine meeskond.
- Hariduslikud püüdlused – mingi määral mängud omavad hariduslikku momente. Vähemalt sellest, kuidas luua uued suhted teistega ja vältida konflikte, luua strateegia jms.
- Palju vaba aega, mida sisustada – pigem vaba aeg kaob inimesel, kuna mängud võtavad kõik vaba aja endale.
- Vajadus "millegi tõelise" järele, olgu või näilise – inimesed elavad ennast välja mängude ajal ja need emotsioonid on reaalsed ja neid edastatakse kas mikrofoni teel või tekstisõnumitena võrgukonna jututoas.
No comments:
Post a Comment